Yaris w wersji Cross

Toyota chce zagospodarować nowy segment.

Yaris to model małego miejskiego auta produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Toyota od 1999 r. Ze względu na przystępną cenę jest chętnie kupowany, także w Polsce - w ub.r. ten model znalazł blisko 15,4 tys. nabywców i był trzecim najchętniej kupowanym samochodem, po Skodzie Octavii i Toyocie Corolli. Yaris jest najchętniej wybieranym modelem przez klientów indywidualnych (trzeba pamiętać o specyfice polskiego rynku - za 3/4 zakupów nowych samochodów odpowiadają firmy - zakupy flotowe). Toyota prezentuje właśnie nowy model - Yaris Cross. Chce tym samym zagospodarować popularny segment mniejszych crossoverów. Jak twierdzi producent, konstrukcja oraz stylistyka nowego Yarisa Cross powstały w Europie z myślą o rynkach Starego Kontynentu. Auto ma spełniać oczekiwania europejskich kierowców zainteresowanych coraz popularniejszym segmentem B-SUV. Będzie produkowane w fabryce Toyota Motor Manufacturing France (TMMF) razem z nową generacją Yarisa. Toyota planuje produkcję Yarisa Cross na poziomie ponad 150 tys. egzemplarzy rocznie. Będą dostępne w czterech wersjach podstawowych: Active, Comfort, Executive, Adventure i limitowanej Premiere Edition. Dostawy w październiku br.

Fundamentalną na polskim rynku kwestią jest cena - Yaris Cross w wersji Active kosztuje od 74,9 tys. zł, zaś z napędem hybrydowym od 88,9 tys. zł.

W zakresie reklam Toyota Motor Polska współpracuje m.in. z agencją The & Partnership Poland.

Maciej Burlikowski 1607 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.