Dominik Wójcik head of AI & machine learning solutions w GroupM
Do tej pory odpowiadał za dział realizacji kampanii w agencji Plista, a także za wdrożenia technologiczne i tworzenie nowych produktów w ramach tej marki.
Zajmie się też budową algorytmów na potrzeby klientów. Wójcik ma popularyzować wiedzę na temat AI w agencjach grupy, będzie w tym zakresie współpracował m.in. z utworzonym niedawno działem Data & Tech pod kierunkiem Łukasza Pytlewskiego.
Dominik Wójcik do tej pory odpowiadał za dział realizacji kampanii w agencji Plista (sieć reklamy natywnej), a także za wdrożenia technologiczne i tworzenie nowych produktów w ramach tej marki. Kierował dwoma zespołami zajmującymi się obsługą agencji grupy. Dodatkowo zajmował się rozwojem formatów reklamowych (gaming oraz formaty InImage) w ramach oferty mSpark, czyli współtworzonej przez GroupM platformy skupiającej start-upy z rynku mar-tech.
Dominik Wójcik będzie łączył dotychczasową rolę z nowymi zadaniami. Awansowany menedżer GroupM pracuje w branży reklamowej od ośmiu lat, zdobywał doświadczenie zawodowe m.in. w Nielsenie, gdzie zajmował się badaniami marketingowymi. Od blisko siedmiu lat pracuje dla GroupM. Dominik Wójcik raportuje do Tomasza Piątkowskiego, czyli szefa obszaru digital i członka zarządu GroupM.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.