InPost razem z Makro testuje szybkie dostawy produktów spożywczych

Testy platformy InPost Fresh trwają w Warszawie.

Firma kurierska InPost, operator sieci 12 tys. paczkomatów, i Makro Polska, właściciel 29 hal funkcjonujących jako hurtownie, testują w Warszawie bezpośrednie dostawy produktów spożywczych oraz przemysłowych w oparciu o nową aplikację InPost Fresh. Bazą ma być blisko 7 mln użytkowników aplikacji mobilnej InPostu, a efektem - zajęcie miejsca na rozwojowym rynku e-grocery.

- Oferujemy wysoką jakość dostaw ponad 10 tys. produktów. Szczególnie stawiamy na kategorie, w których przez lata zbudowaliśmy silną pozycję w tak wymagającej grupie klientów jak HoReCa. W ofercie tej jesteśmy zdecydowanym liderem. Mamy bardzo szeroki wybór produktów świeżych, a wśród nich m.in. świeże ryby, owoce morza, mięso oraz owoce i warzywa. Klienci odnajdą u nas swoje ulubione produkty znanych marek oraz produkty dostępne wyłącznie w Makro – zachwala Dominik Branny, prezes Makro Polska.

- Nasz partner skorzysta z wiedzy i doświadczenia, jakie posiadamy w zakresie rozwiązań mobilnych, a przy tym nie będzie musiał inwestować we własną logistykę ostatniej mili - uzupełnia Rafał Brzoska, prezes InPostu.

Początkowo dostawy z InPost Fresh będą testowane na terenie Warszawy, w trzech modelach: Express z dowozem nawet w 60 min, dostawą w dniu zamówienia oraz z dostawą zaplanowaną na kolejne dni. Zakupy będą przewożone transportem InPost w kontrolowanej temperaturze. Testy platformy potrwają kilka najbliższych miesięcy.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.