Mariusz Mistewicz zastępcą dyrektora promocji NBP

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem trafia do centrali Narodowego Banku Polskiego.

Mariusz Mistewicz został zastępcą dyrektora departamentu promocji w Narodowym Banku Polskim (NBP). Ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu i biznesie. Prowadził własną firmę marketingową w Londynie, wcześniej, jako szef marketingu, wprowadził Domino’s Pizza na polski rynek, zarządzał multimediami i marketingowymi działaniami kontentowymi w sieci Play (P4), piastował również menedżerskie stanowiska w digital marketingu British American Tobacco i Pernod Ricard Wyborowa.

Departament Promocji powstał z podzielenia Departamentu Komunikacji i Promocji w styczniu tego roku. Do jego zadań należy opracowywanie koncepcji i realizacja akcji promocyjnych wspierających działalność NBP, w tym związanych z promocją Centrum Pieniądza NBP im. Sławomira S. Skrzypka oraz przygotowaniem założeń Dni Otwartych. Departament zajmuje się również obsługą redakcji wydawnictwa „Bank i Kredyt” i prowadzeniem serwisu Obserwator Finansowy.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.