Viaplay wystartuje w Polsce 3 sierpnia
W ofercie ponad 70 produkcji wlasnych, w tym polska edycja reality show. Platforma stawia też na sport live.
W Polsce serwis będzie dostepny pod adresem www.viaplay.pl. W ofercie transmisji sportowych znajdą się m.in. mecze Bundesligi, Ligi Europejskiej i Ligi Konfederacji a także liczne rozgrywki kobiecej piłki nożnej. W ramach Viaplay Originals nadawca zaproponuje ponad 70 produkcji własnych, a wśród nich – już we wrześniu – nowa polska edycja reality show „Fort Boyard” (produkcja Endemol Shine Polska). Przypomnijmy, że pierwsza edycja tego reality show pokazywana była w latach 2008 – 2009 w TVP 2 (produkcja ATM Grupa).
NENT Group deklaruje, że podpisała już umowy partnerskie dotyczące streamingu w ramach Smart TV z firmami Samsung, LG, Panasonic, Sony, Philips i TCL. Oferta Viaplay będzie też u nas dostępna za pośrednictwem systemów iOS i Android (smartfony i tablety) oraz w aplikacjach Chromecast i Apple TV, a także na konsolach PlayStation 4 i 5 oraz Xbox One. Dostęp do serwisu Viaplay będzie też możliwy dzięki komputerom z różnymi systemami operacyjnymi.
Według wyliczeń NENT Group w Polsce jest dziś ponad 13,8 mlm gospodarstw domowych, które posiadają subskrypcję serwisu sreamingowego.
Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.