"Super Look na dobre oferty": ocena spotu marki Neonet

Oceniają: Maciej Kraska, copywriter, Cut The Mustard i Monika Witoń, head of marketing & PR, HRK SA

"Super Look na dobre oferty"
 
Agencja: Opus B
Dom mediowy: Starcom
Klient: Neonet
 
 
Maciej Kraska, copywriter, Cut The Mustard 
 
Z założenia wszystko musiało się udać – urocza celebrytka i przemiły sprzedawca połączeni zakupową sytuacją i językowym poczuciem humoru. Ta reklama pozwala jednak zapytać, czy ten sprawdzony format broni się za każdym razem?
 
W długiej rozmowie naszprycowanej dość niewybrednym dowcipem możemy zapoznać się z główną ideą sieci elektromarketów – każdy klient spotka się w nich z profesjonalną obsługą. Choć dla klientów to dobra informacja, trudno nie zastanowić się, czy z podobnym entuzjazmem przyjmują zbudowany w reklamie obraz klienta. Być może to wynik wnikliwej analizy strategicznej, nie mniej w pierwszej trzydziestce do czynienia mamy z obrazem dość niekomfortowym.
 
Możliwe, że inne produkty i mniej stereotypów w kolejnych scenariuszach sprawią, że cringe-alert przestanie przysłaniać ekran. Możemy mieć pewność, że zarówno barwność Joanny Krupy, jak i zasoby językowych zabaw mają potencjał, żeby zaskoczyć nas w kolejnych odsłonach spotkań w sklepie Neonet.
 
Monika Witoń, head of marketing & PR, HRK SA
 
Neonet w nowej kampanii postawił na znaną celebrytkę i oparł komunikację na grach językowych. Jest lekko i zabawnie, i tylko od dobrego copy zależy, czy sieć będzie w stanie utrzymać poziom w kolejnych spotach. Joanna Krupa jest znana szerokiej publiczności, m.in. z dużej liczby amerykanizmów wplatanych w wypowiedzi – autorzy wykorzystali tę cechę jako oś komunikacji. I trzeba przyznać, że to całkiem ciekawy zabieg. Podoba mi się również sama Krupa – trochę parodia samej siebie – widać, że celebrytka zrozumiała konwencję i zamiar kreatywny. Chętnie zobaczę kolejne spoty z tej serii.
Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.