Fundacja Kobiety e-biznesu z raportem o sile social i live commerce

Więcej niż co czwarty Polak dokonał już zakupu w mediach społecznościowych, a 44% chce robić to częściej.

Fundacja Kobiety e-biznesu wraz z partnerami, m.in. Facebookiem, Blikiem i Przelewy24, przygotowała pierwsze w Polsce analityczne i eksperckie opracowanie rozwijającego się trendu zakupów w mediach społecznościowych. Raport "The power of social & live commerce" powstał na podstawie badania, które przeprowadzono w kwietniu br. na grupie ponad tysiąca osób.
 
Główne wnioski:
  • Aż 27% Polaków dokonało już jakiegoś zakupu za pośrednictwem mediów społecznościowych (w ogromnej większości - 82% - na Facebooku).
  • Co czwarty Polak dokonał zakupu w trakcie transmisji live (na żywo) w social media, w tym 10% robi zakupy w ten sposób często.
  • 18% Polaków sprzedaje w mediach społecznościowych.
  • Blisko 44% badanych zadeklarowało, że będzie coraz częściej dokonywało zakupów w social mediach.
Swoim doświadczeniem w zakresie social i live commerce podzieli się w raporcie eksperci m.in.: Magdalena Kubisa - Blik, Ewa Tumanow - Facebook, Magda Augustyniak - Mokobelle, Marika Rybarczyk - Redlink, Maciej Cebertowicz - Sky-Shop.pl, Jacek Popko - MakoLab, Filip Iwański - Imagine, Jacek Kinecki - Przelewy24, Ewa Gruczek-Rozwadowska- Flywheel oraz Agnieszka Brytan Jędrzejowska, Dorota Bachman i Anna Heimberger z Fundacji Kobiety e-biznesu - organizacji non-profit zajmującej się poprawą życia kobiet i ich rozwojem zawodowym głównie w branży e-commerce.
 
Z całym raportem można zapoznać się tutaj
Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.