Sprite z kampanią "Let’s be clear" [wideo]

Ambasadorem kampanii został Quebonafide.

Sprite rozpoczął nową kampanię pod hasłem "Let’s be clear". Ambasadorem akcji został Quebonafide, który wspólnie z Krzysztofem Gonciarzem w ramach współpracy z marką zadebiutował w nowym formacie wideo-podcastów. Kampania, poprzedzona badaniami generacji Z, skupia się na tematach różnorodności i inkluzywności.

Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada MediaCom Warszawa, zaś za przygotowanie kreacji reklamowych w mediach społecznościowych - agencja digital LiquidThread. Za realizację podcastów odpowiada Tofu Media, a za produkcję Szymon Adam (Tofu Media) oraz Rafał Grobel (Extra Ball).

Maciej Florek 2285 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.