Iga Świątek reklamuje smartfony Xiaomi [wideo]
Kampania z udziałem tenisistki będzie emitowana w telewizji i online.
- Bohaterowie opowieści są zresztą w dużej mierze inspirowani realnymi Mi fanami, którzy codziennie dają nam powody do radości i mobilizują do pracy. Iga Świątek jest tu naszą superbohaterką – zdobywa świat wielkiego sportu, pozostając sobą i ciesząc się życiem, także dzięki najnowszej technologii - opisuje Hanna Gajewska, marketing manager Xiaomi Polska.
Kreacje reklam opracowała agencja Open Gate, a za produkcję odpowiadało studio Bomaye. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, media planuje i kupuje dom mediowy MediaCom Warszawa, a wsparcie PR realizuje agencja OneMulti.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.