Abstra zmienia się w Studi
Rebranding ma podkreślać nowe kompetencje grupy, wykraczające poza influencer marketing.
Spółka Abstra, niezależny producent treści wideo i audio, istnieje od 2016 r. Od 2021 r. Abstra prowadzi 11 projektów komercyjnych wideo i audio, w tym kanały dla marek, podcasty dedykowane czy produkcje spotów reklamowych i innych komercyjnych materiałów audiowizualnych. Stąd potrzeba rebrandingu.
– Dotychczasowa identyfikacja spółki była nieczytelna dla rynku. Percepcja naszych partnerów oparta była przede wszystkim na genezie powstania Abstra, czyli kanału Abstrachuje.TV. Aktualnie ABCH jest tylko i aż jednym z kanałów wchodzących w skład grupy. Jesteśmy dziś diametralnie innym podmiotem niż w 2016 r. i wspólnie uznaliśmy, że najwyższy czas, aby tę ewolucję podkreślić. Bardzo nam zależy, abyśmy byli postrzegani przez pryzmat naszych projektów i tego, co robimy dobrze, czyli kreowanie, produkcji i dystrybucja komercyjnych treści wideo i audio skierowanych do milenialsów i generacji Z – powiedział Olek Wandzel, CEO i współwłaściciel Studi.
Jak deklarują twórcy grupy, w nowej odsłonie Studi to nie tylko influencer marketing i stała współpraca z twórcami kanałów własnych, takich jak Foot Truck, Dla Pieniędzy, Do Roboty, Maksymalnie, Beksy, ABCH, Masny Kanał czy Hajlajt. To przede wszystkim kompleksowe usługi z obszaru mediów digitalowych: od strategii po produkcję i dystrybucję komercyjnych treści wideo i audio, tworzenie dedykowanych markom kanałów i profili w mediach społecznościowych, a także audyty i optymalizację strategii wydawniczej na YouTube.
Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.