Strażacka kampania Harnasia [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Grey.

W nowym spocie telewizyjnym bohater marki Harnaś (Carlsberg) spotyka strażaków. Reklama towarzyszy kampanii "Harnaś wspiera strażaków ochotników". W ramach sponsoringu Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP (ZOSP RP) marka przekaże łącznie 1,1 mln zł na zakup dodatkowego wyposażenia i sprzętu dla jednostek OSP. Zrealizuje ponadto loterię dla sklepów i konkurs konsumencki, z których środki również zostaną przekazane na wsparcie jednostek OSP.

Reklama jest emitowana w głównych ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. 30-sekundowy spot wyreżyserowany przez Michała Bulika wyprodukował dom produkcyjny Sputnik. Za kreację odpowiada agencja Grey, a za zakup mediów – Initiative.

Marka Harnaś rozpoczyna także budującą świadomość projektu "Harnaś wspiera strażaków ochotników" kampanię digitalową, a w sierpniu komunikację wzmocnią nośniki OOH.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.