Visa rusza z nową komunikacją marketingową [wideo]

Globalną kreację przygotowała agencja Wieden + Kennedy. Media w Polsce zaplanował i kupił Starcom.

Visa startuje z nową globalną kampanią reklamową, w której akcentuje zmianę podejścia w komunikacji z organizacji płatniczej na szerszą formułę firmy z obszaru gospodarki cyfrowej (digital economy). Kampania będzie prowadzona równocześnie na wielu światowych rynkach, w tym w Polsce. W naszym kraju działania będą obejmowały praktycznie wszystkie rodzaje mediów, a jej start jest zaplanowany na kolejny miesiąc.

Globalną kreację przygotowała agencja Wieden + Kennedy. Media w Polsce zaplanował i kupił Starcom.

Maciej Florek 2285 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.