BIC startuje z kampanią produktów dla dzieci [wideo]

Komunikacja obejmie kampanie digitalową i influencerską, wsparcie PR oraz aktywacje w punktach sprzedaży.

W ogólnopolskiej kampanii BIC Kids prowadzonej pod hasłem "Dla twojego małego artysty!", marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest dobrą aktywnością, która przynosi dzieciom i rodzicom dużo korzyści. W ramach kampanii digitalowej marka będzie obecna m.in. w mediach społecznościowych, na YouTubie, Instagramie i platformach VoD. Do akcji zaproszono także influencerów. Komunikację wzmocnią działania PR oraz materiały POS.

Kreacje i filmy na potrzeby kampanii digitalowej przygotowały agencje Helikopter i Columbit, media zakupił dom mediowy OMD. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.

Maciej Florek 2336 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.