Awanse i nowe osoby w dziale kreacji i designu 180heartbeats + Jung v. Matt

Dział kreacji i designu liczy obecnie 15 osób. Zarządza nim Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner.

Na dole,od lewej: Klaudia Łukasiewicz, Mateusz Michalczyk,Kinga Kraczkowska. Od lewej, u góry: Marcin Mokierów-Czołowski, Michał Murawski, Jan Mazur
Na dole,od lewej: Klaudia Łukasiewicz, Mateusz Michalczyk,Kinga Kraczkowska. Od lewej, u góry: Marcin Mokierów-Czołowski, Michał Murawski, Jan Mazur
Mateusz Michalczyk i Jan Mazur awansowali w dziale kreacji i designu agencji 180heartbeats + Jung v. Matt. Agencja zatrudniła także senior motion designera Marcina Mokierów-Czołowskiego oraz nowy team kreatywny z międzynarodowym doświadczeniem – Klaudię Łukasiewicz i Kingę Kraczkowską. 

Mateusz Michalczyk, dotąd senior graphic designer, został design directorem i koordynuje prace działu design w 180. Natomiast dotychczasowemu szefowi tego działu, Michałowi Murawskiemu, w związku ze wzrostem zleceń produkcyjnych powierzono nadzorowania tych prac – pracuje teraz jako digital production director (nowe stanowisko w agencji). W dziale design awansował także Jan Mazur, który został graphic designerem. Nową osobą w tym zespole jest senior motion designer Marcin Mokierów-Czołowski, który od lat jest związany z branżą reklamową, muzyczną oraz prasą. Dotychczasowe doświadczenie zdobywał jako freelancer. Pracował m.in. przy projektach dla Play, Wyborowej, Hyundai, Santander, My Music, Asfalt Records, Hemp Gru, Żabson, MTV/Viacom, X-KOM, Newsweek, Playboy, Commercial Observer.  

Z kolei Klaudia Łukasiewicz pracuje w 180 jako junior copywriter, a Kinga Kraczkowska jako junior art director. Poznały się w Wielkiej Brytanii, gdzie studiowały razem reklamę kreatywną na Buckinghamshire New University w High Wycombe. Podczas pobytu w UK Łukasiewicz odbyła także staż w agencji reklamowej Kidred, gdzie pracowała nad takimi projektami jak Modern Slavery i SsangYong. Natomiast Kraczkowska po studiach trafiła do agencji Haygarth, gdzie pracowała przy projektach dla Sony, Tate & Lyle i Boursin. Została także nagrodzona D&AD za kampanię dla Adidasa "Run For Your Life", która propagowała pozytywny wpływ sportu na zdrowie psychiczne.

Dział kreacji i designu 180 liczy obecnie 15 osób. Zarządza nim Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner. 

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.