Mrozu ambasadorem marki Jim Beam
Ogólnoświatowa kampania "Jim Beam Always Welcome" oparta jest na współpracy z gwiazdami muzycznymi.
Polska odsłona kampanii "Jim Beam Always Welcome" prowadzona będzie do końca grudnia 2021 i ma dotrzeć do 9 mln dorosłych konsumentów. Wszelkie aktywności i komunikaty na krajowym rynku będzie łączyć postać Mroza. Artysta jest obecny w spotach reklamowych, które będą emitowane w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram), będzie także wspierał aktywności w punktach on trade i off trade. Oprócz tego muzyk da latem 10 koncertów w ramach Welcome Sesion – eventów organizowanych przy strefach letnich Jim Beam AirStream w miejscowościach turystycznych i największych polskich miastach. Goście 200 wybranych lokali HoReCa będą mogli skorzystać z oferty "Welcome Hours", w ramach której serwowany będzie Jim Beam Highball w różnych wersjach.
Ogólnoświatowa kampania z założenia oparta jest na promocji z gwiazdami muzycznymi. W ramach platformy Welcome Sessions, mającej na celu budowanie zaangażowania konsumentów, powstają teledyski stworzone specjalnie dla Jim Beam. Premiery teledysków będą miały miejsce raz w miesiącu na YouTube.
Za polską kreację kampanii odpowiada agencja Red8, zaś zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat. Działania PR prowadzi Practum Consulting.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.