Mrozu ambasadorem marki Jim Beam

Ogólnoświatowa kampania "Jim Beam Always Welcome" oparta jest na współpracy z gwiazdami muzycznymi.

Łukasz Mróz, artysta znany jako Mrozu, został polskim ambasadorem Jim Beam, w ramach kampanii wizerunkowej tej marki prowadzonej pod hasłem "Jim Beam Always Welcome". W jej globalnej odsłonie biorą udział gwiazdy muzyki światowego formatu, jak Jack Garrett, Fontaines DC, Jose Gonzalez oraz Wolf Alice. Kampania promocyjna, wykorzystująca materiał wideo, połączona jest z wydarzeniami letnimi, w tym koncertami gwiazd, aktywnościami w punktach sprzedaży i lokalach oraz działaniami PR.

Polska odsłona kampanii "Jim Beam Always Welcome" prowadzona będzie do końca grudnia 2021 i ma dotrzeć do 9 mln dorosłych konsumentów. Wszelkie aktywności i komunikaty na krajowym rynku będzie łączyć postać Mroza. Artysta jest obecny w spotach reklamowych, które będą emitowane w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram), będzie także wspierał aktywności w punktach on trade i off trade. Oprócz tego muzyk da latem 10 koncertów w ramach Welcome Sesion – eventów organizowanych przy strefach letnich Jim Beam AirStream w miejscowościach turystycznych i największych polskich miastach. Goście 200 wybranych lokali HoReCa będą mogli skorzystać z oferty "Welcome Hours", w ramach której serwowany będzie Jim Beam Highball w różnych wersjach.

Ogólnoświatowa kampania z założenia oparta jest na promocji z gwiazdami muzycznymi. W ramach platformy Welcome Sessions, mającej na celu budowanie zaangażowania konsumentów, powstają teledyski stworzone specjalnie dla Jim Beam. Premiery teledysków będą miały miejsce raz w miesiącu na YouTube.

Za polską kreację kampanii odpowiada agencja Red8, zaś zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat. Działania PR prowadzi Practum Consulting.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.