Polski start-up INKsearch otrzymał 2,1 mln zł z funduszy KnowledgeHub i Czysta3.VC
Założyciele platformy bookingowej łączącej artystów, salony tatuażu i klientów z ponad 30 krajów na świecie zamierzają przeznaczyć pieniądze na dalszą ekspansję zagraniczną oraz inwestycję w sztuczną inteligencję.
W ub.r. z platformy skorzystało pół miliona użytkowników, a w pierwszej połowie br. ich liczba wzrosła o 300 tys. Do końca 2021 r. INKsearch.co chce pozyskać do 1,2 mln nowych użytkowników. Obecnie trwają prace nad wdrożeniem systemu CRM przeznaczonego dla studiów tatuażu, który ułatwi ich właścicielom i menedżerom zarządzanie lokalami. Start-up pracuje również nad stworzeniem nowatorskiego narzędzia opartego na sztucznej inteligencji, które będzie z jeszcze większą skutecznością selekcjonować i dobierać projekty tatuaży do potrzeb klientów, m.in. na podstawie przeglądanych przez nich zdjęć.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.