Petronas Lubricants Polska współpracuje z siecią paliw Moya

Działania sprzedażowe połączone są ze wspólną kampanią marketingową pod hasłem "Pit stop challenge".

W ramach współpracy z Petronas Lubricants Polska w sieci stacji paliw Moya rozpocznie się pilotażowa akcja wprowadzania do sprzedaży olejów silnikowych Petronas Syntium z technologią CoolTech. Anwim SA, właściciel marki Moya, docelowo planuje wprowadzenie produktów Petronas na wszystkie stacje sieci. Marka Petronas ma ostatnio dużą rozpoznawalność dzięki współpracy technologicznej z zespołem Formuły 1 AMG Mercedes Petronas oraz kierowcą rajdowym Lewisem Hamiltonem.

– Jesteśmy przekonani, że oddanie sportowej atmosfery na stacjach z zaaranżowanym Pitstop, konkurs dla klientów z nagrodami (oryginalnymi gadżetami zespołu Formuły 1 Lewisa Hamiltona) oraz przygotowane spotkania z mistrzynią driftingu Karoliną Pilarczyk będą cieszyć się powodzeniem –  mówi Monika Ostaszewska, marketing manager Anwim SA. W sieci Moya znajduje się obecnie 330 stacji paliw – to największa niezależna sieć w Polsce.

Powstała w 2008 r. spółka Petronas Lubricants International z siedzibą w Kuala Lumpur, stolicy Malezji, działa w ponad 90 krajach świata.

Paweł Piasecki 911 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.