Pizza Hut i PayU wprowadzają usługę "Zamów online do stolika"
Polska jest pierwszym krajem, gdzie ją wdrożono.
Aby skorzystać z nowego sposobu obsługi, klient posiadający zainstalowaną w telefonie aplikację Pizza Hut wybiera w niej restaurację, w której się znajduje, wskazuje pozycje w menu, które chce zamówić, liczbę osób oraz numer stolika, a na koniec potwierdza zamówienie i dokonuje płatności poprzez system PayU. PayU udostępnia różne metody płatności: karty płatnicze, szybkie przelewy realizowane online, Blika oraz portfele cyfrowe GPay i Apple Pay. Osoby niedysponujące aplikacją mobilną Pizza Hut mogą zeskanować kod QR znajdujący się na stoliku, dzięki czemu zostaną przeniesione na stronę internetową restauracji, w której się znajdują i tam przejdą dokładnie taki sam proces, jak opisany powyżej.
Klienci, którzy zdecydują się skorzystać z nowej usługi, otrzymają 20% rabatu od całego zamówienia. Aplikacja Pizza Hut dostępna jest na systemy Android, iOS i Huawei.
Firma AmRest rozważa wprowadzenie usługi także w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.