World Corporate Golf Challenge Poland już 12 września
To polska edycja największego korporacyjnego turnieju golfowego świata.
W tym roku krajowe rozgrywki odbędą się w niedzielę, 12 września, na polu golfowym Sobienie Królewskie Golf & Country Club. W turnieju weźmie udział 40 2-osobowych drużyn. Zwycięska drużyna otrzyma awans do międzynarodowego finału na polu Oitavos Dunes w Portugalii, zakwaterowanie w pięciogwiazdkowym hotelu The Oitavos, a także bilety lotnicze, stroje narodowej reprezentacji i wiele innych niespodzianek. Światowe finały odbędą się w terminie 1-5 listopada. Organizatorem WCGC Poland jest agencja Plej.
Od momentu powstania turnieju, 28 lat temu, w rozgrywkach regionalnych i globalnych udział wzięło ponad milion golfistów. Lokalne turnieje WCGC odbywają się w ponad 40 krajach na 5 kontynentach i co roku przyciągają ponad 15 tysięcy graczy. Podczas trwającego kilka dni wydarzenia gracze mają okazję spotkać światowych ambasadorów WCGC, wziąć udział w uroczystej gali i innych imprezach towarzyszących, szkolić swoje umiejętności pod okiem sław, jak również zwiedzić malownicze Cascais i okolice.
Podstawowe zasady turnieju:
-
Dwuosobową drużynę wystawia FIRMA, więc potrzebnych jest dwóch/dwoje golfistów.
-
Członkowie drużyny NIE MUSZĄ być pracownikami firmy wystawiającej drużynę. Są jej REPREZENTANTAMI.
-
Członkowie drużyny mogą być znajomymi golfistami lub powiązanymi biznesowo z firmą wystawiającą drużynę (KLIENT, PARTNER HANDLOWY).
-
Jedna firma może wystawić WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ drużynę.
-
Członkowie drużyny muszą być AKTYWNYMI GOLFISTAMI.
-
WYNIK GOLFOWY jest ważny – podczas turnieju finałowego, który odbędzie się 12 września zostanie wyłoniona jedna drużyn która otrzymuje awans do finału i jedzie na światowe finały WCGC w CASCAIS w PORTUGALII.
-
WCGC poprzez międzynarodowe środowisko uczestników cyklu gwarantuje rozpoznawalność firmy i daje okazję do nawiązania cennych kontaktów biznesowych.
Partnerami WCGC Poland 2021 są Plej, Mercedes Benz - Auto Idea, Sobienie Królewskie Golf & Country Club, Legia Tenis & Golf, Johnnie Walker, Grupa e4e, Callaway, Bunkier Store, Odyssey, Headwear Professionals oraz Woodstories.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęły redakcje: "Media Marketing Polska", MMP Online, MMP24, OOHmagazine, Think MICE oraz MeetingPlanner.pl.
Zapisy i więcej informacji na www.wcgc.pl