Grzegorz Kłusek jako head of new business w Dziadku Do Orzechów

Awans w strukturach agencji.

Grzegorz Kłusek, do tej pory new business manager w agencji Dziadek Do Orzechów, awansował na stanowisko head of new business. Karierę zaczynał w krakowskiej agencji Brandbay, a następne doświadczenia zdobywał w OpusB. Od 2020 r. jest związany z Dziadkiem Do Orzechów, gdzie odpowiadał do tej pory za kontakt z nowymi klientami agencji. Awans wiąże się z poszerzeniem obowiązków o prowadzenie i nadzorowanie procesów wycen oraz przejęcie zarządzania zespołem w zakresie ofertowania projektów i kontaktu z obecnymi klientami agencji.

Kłusek współpracował z takimi markami jak: Netflix, AmRest, Lajkonik, Maspex, Unilever, Coca-Cola, Canon, Costa Coffee czy Pernod Ricard.

Katarzyna Kacprzak 654 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.