Ariana Grande wprowadza na rynek zapach God is a Woman
Nazwa produktu opracowanego we współpracy z Luxe Brands to jednocześnie tytuł piosenki amerykańskiej wokalistki z 2018 r.
Późną jesienią God is a Woman ma być dostępny w Wielkiej Brytanii (w sieciach Boots, Superdrug, The Perfume Shop i The Fragrance Shop) oraz w Europie (w sieci Douglas).
Grande jest najczęściej odtwarzaną w Spotify wokalistką ostatniej dekady. Jej piosenka "7 Rings" ma na tej platformie ponad 1,5 miliarda odsłuchań. Jest pierwszą gwiazdą od czasu The Beatles, która zajęła kolejno trzy pierwsze miejsca na liście Billboard Hot 100 - utworami "7 Rings", "Break Up With Your Girlfriend, I’m Bored" i "Thank U, Next".
Swój pierwszy zapach wprowadziła na rynek w 2015 r. Od tego czasu sprzedaż detaliczna sygnowanych przez nią perfum, w tym takich zapachów jak "Thank U Next", "Cloud" i "R.E.M", osiągnęła wartość 750 mln dol. "Cloud" uznano za Zapach Roku 2019 roku w kategorii "Women's Popular".
Oprócz Ariany Grande Luxe Brands współpracuje z inną popularną piosenkarką Nicki Minaj, ma też umowy licencyjne z magazynem "Cosmpolitan" (Eau de Juice by Cosmopolitan) i z General Motors (marka Hummer).
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.