Wystartował Green Squad

To kolektyw twórczyń internetowych na rzecz proekologicznych rozwiązań od Garnier.

W ramach rozwoju zielonej strategii Garnier Green Beauty marka wspólnie z agencją TalentMedia (grupa LTTM) opracowała strategię działań influencermarketingowych i powołała do życia Green Squad – proekologiczny kolektyw Garnier, złożony z ambasadorek marki – Agnieszki Więdłochy (na zdjęciu poniżej) i Katarzyny Bujakiewicz, oraz zespołu influencerek i internetowych twórczyń. W ramach inicjatywy na swoich social mediach edukować będą widzów o ekologicznych rozwiązaniach marki oraz inspirować do podejmowania świadomych decyzji zakupowych. Kampania potrwa do końca 2021 r.

Green Squad to inicjatywa powstała we współpracy marki Garnier i agencji TalentMedia, w ramach której 12 influencerek przez następne pół roku weźmie udział w poszerzaniu świadomości konsumentów na temat zielonej strategii Garnier Green Beauty. Na swoich kanałach influencerki stworzą serię materiałów komunikujących o tym, jak marka rozlicza się ze swoich zielonych zobowiązań i co one oznaczają dla konsumenta, w tym: zmiana surowców do produkcji opakowań (np. butelka szamponu Fructis jest w 100% z materiału pochodzącego z recyklingu i nadającego się do ponownego przetworzenia), certyfikacji kosmetyków (np. co oznacza dla konsumenta certyfikat nadany przez organizację Cruelty Free International) czy zmiany w składach formuł na jeszcze bardziej zielone.

Marka poprzez działania Green Squadu chce również inspirować konsumentów do podejmowania decyzji i działań proekologicznych. Green Squad tworzą: Agnieszka Więdłocha, Katarzyna Bujakiewicz, Marta Wierzbicka, Anna Karwan, Ofelia Iga Kreft, Nikola Stajszczak, 10 minut spokoju, Na piękne Włosy, Weronika Kaniewska, Victoria Barbae, Kaja Soboń i Lena Moonlight, których łączna liczba fanów na TikToku przekracza 3,3 mln, 2,8 mln obserwujących na Instagramie i 979 tys. widzów na YouTube.

Agencja influencer marketingu TalentMedia należąca do grupy LTTM odpowiada za stworzenie koncepcji, realizację i wdrożenie strategii kampanii oraz dobór i koordynację twórców. Łącznie zaplanowano dziewięć aktywacji, w tym dwie kampanie CSR i sześć kampanii produktowych, które będą przenikać się na najpopularniejszych platformach społecznościowych: YouTube, Instagram oraz TikTok.

 

Piotr Machul 393 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.