Wojciech Opyd dyrektorem kreatywnym Heads Advertising
Przechodzi z Ringier Axel Springer Polska.
Agencja Heads Advertising zakończyła prawie 2-letnią współpracę z Dominikiem Łabuzkiem. Jego miejsce od 1 sierpnia zajmie Wojciech Opyd, który pracuje w marketingu od ponad 15 lat. Kreacje, które współtworzył, były nagradzane statuetkami Effie, Golden Arrow, INMA i MP Power Awards. Do Heads Advertising przechodzi z Ringier Axel Springer Polska, gdzie realizował kampanie dla marek takich jak: Onet, Noizz, Business Insider i Newsweek Polska. Wcześniej pracował w agencjach reklamowych obsługujących m.in. Maspex, Bahlsen, Hasco-Lek, Procter & Gamble czy Nestlé. W jego portfolio znajdziemy polskie i międzynarodowe kreacje, m.in. dla Tymbarku, Owoców Świata, ciastek Hit i Lubelli.
Katarzyna Kacprzak
702 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane