Grupa Polsat zaczyna zmianę swoich marek

Cyfrowy Polsat zmieni się w Polsat Box.

Mediowo-telekomunikacyjna grupa Cyfrowy Polsat, która niedawno ogłosiła zmianę nazwy grupy na Polsat Plus, teraz przystępuje do zmian poszczególnych swoich marek. Grupa jest operatorem największej w kraju platformy telewizji satelitarnej, właścicielem Telewizji Polsat - jednego z dwóch obok TVN największych krajowych komercyjnych nadawców telewizyjnych, Polkomtela - operatora sieci komórkowej Plus oraz operatora stacjonarnego Netia.

Marka Cyfrowy Polsat zmieni się w Polsat Box. Zniknie marka serwisu VoD Ipla zastąpiona marką Polsat Box Go (razem z aplikacją Cyfrowy Polsat Go). Marka sieci komórkowej Plus (Polkomtel) pozostanie, ale ze zmienionym logo. Sam Polsat także ma nowe logo.

- Nasze kluczowe i podstawowe marki to Plus, Polsat i Polsat Box - wskazuje Mirosław Błaszczyk, prezes  Cyfrowego Polsatu i Polkomtela. - Plus łączy ludzi – dzięki najnowocześniejszym usługom telekomunikacyjnym i najlepszemu w Polsce internetowi 5G umożliwia wszystkim komunikowanie się, pracę, naukę, surfowanie w internecie bez ograniczeń czy rozwijanie swoich firm. Dzięki Polsatowi mogą cieszyć się kontentem i przeżywać emocje, jakie się z nim wiążą. Polsat Box to platforma, która zapewni dostęp do różnorodnych treści w wybranym przez siebie miejscu, czasie i sposobie – a Polsat Box Go zapewni ten dostęp online na dowolnym urządzeniu.

Powstanie też nowy serwis Polsat Go, który będzie oferował online bezpłatny dostęp do treści Telewizji Polsat w modelu z reklamami.

Zmianom marek towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem: "Wybierz swoje wszystko".

- W nowym haśle łączącym nasze firmy i marki: Wybierz swoje wszystko, najważniejsze jest słowo "swoje" – pokazujące, że możesz wybrać dokładnie to, co najbardziej ci odpowiada i jest dla ciebie najlepsze - przekonuje Stanisław Janowski, prezes Telewizji Polsat. - Nasz przekaz w kampanii reklamowej do każdego mieszkańca Polski to: Ty rządzisz - nie jakaś firma czy marka, ale ty - każdy indywidualnie podejmuje swoje własne decyzje. Rządzisz, bo konfigurujesz, jak chcesz, wybierasz to, co lubisz, swobodnie łączysz, włączasz i wyłączasz, ustawiasz, zmieniasz, modyfikujesz. Bo masz coś najlepszego, najlepiej wybrałeś i decydujesz - Wybierasz swoje wszystko.

Działania komunikacyjne operator rozpoczął kampanią, której hasłem przewodnim było pytanie "Kto rządzi… internetem, 5G, rozrywką, emocjami, serialami, sportem?". W pierwszej odsłonie kampanii celowo nie pokazywał nowych marek, aby wzbudzić ciekawość i zaintrygować odbiorców. Obecnie zaczyna kolejny etap komunikacji, gdzie odsłania te marki wraz z odpowiedzią na pytanie "Kto rządzi?".

Podmiotem świadczącym usługi Polsat Box i Polsat Box Go, które zastępują marki Cyfrowy Polsat, Ipla i CP Go, będzie nadal ta sama firma - Cyfrowy Polsat SA. Plus to marka firmy Polkomtel Sp. z o.o., a Polsat i Polsat Go to marki firmy Telewizja Polsat Sp. z o.o.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.