SalesTube wraz z Mediaplus International powołują hub dla BMW
Eksperci SalesTube będą prowadzić działania dla tego marketera na kilkudziesięciu rynkach.
Stworzenie teamu BMW jest odpowiedzią na przetarg, który wygrała Serviceplan Group - partner Group One. Niemiecka centrala zdecydowała o powołaniu hubu search & paid social w Polsce.
- Naszym celem strategicznym jest nie tylko rekomendacja i wdrożenie najlepszych praktyk w zarządzaniu kampaniami, ale także automatyzacja procesów i wykorzystanie autorskich narzędzi do poprawy efektywności - mówi Joanna Czekaj, managing director w SalesTube.
Eksperci SalesTube będą prowadzić działania dla BMW na kilkudziesięciu rynkach. Wdrożenie na pierwszych projektach już się rozpoczęło i obejmuje Niemcy i Włochy.
- Bardzo się cieszymy na możliwość czerpania z wiedzy i doświadczenia naszego partnera SalesTube. Naszym celem jest dostarczenie BMW rozwiązań digitalowych na najwyższym poziomie na wszystkich rynkach, które będziemy obsługiwać, a także uproszczenie procesów poprzez wprowadzenie jednego, spójnego sposobu pracy - mówi Matthias Brüll, managing director Mediaplus International.
Hub ekspercki SalesTube w przyszłości ma poszerzyć portfolio klientów o kolejne międzynarodowe marki. To następna po powołanym w maju TechNeście (hub technologiczny) strategiczna współpraca Serviceplan Group i Group One. W najbliższej przyszłości firmy planują poszerzenie zakresu działań o rozwój kolejnych centrów kompetencyjnych.

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.