Pierwsza polska edycja konkursu YouTube Works Awards [wideo]

Konkurs organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem ma wyłonić najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie wyświetlane na YouTube od 1 stycznia 2020 r. do 30 czerwca br.

YouTube Works jest konkursem organizowanym przez Google w globalnym partnerstwie z Kantarem. Ma na celu promowanie i nagradzanie marketerów, którzy tworzą najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie na YouTube.

Bezpłatne zgłoszenia do pierwszej edycji YouTube Works Awards przyjmowane są na stronie konkursu od 15 lipca br. Można już obejrzeć serię trzech spotów, w których jurorzy oraz przedstawiciele YouTube zapraszają do udziału w konkursie agencje, domy mediowe, działy marketingu oraz niezależnych twórców. Ostatni dzień przesyłania zgłoszeń to 15 września, a ogłoszenie zwycięzców zaplanowano na październik.

24-osobowe jury konkursu - wedle deklaracji organizatorów - będzie szukać kampanii, które "strategicznie i skutecznie wykorzystały YouTube do osiągnięcia zauważalnego wpływu na działalność". Kampanie można zgłaszać w pięciu kategoriach:

Paweł Piasecki 911 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.