Pierwsza polska edycja konkursu YouTube Works Awards [wideo]
Konkurs organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem ma wyłonić najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie wyświetlane na YouTube od 1 stycznia 2020 r. do 30 czerwca br.
Bezpłatne zgłoszenia do pierwszej edycji YouTube Works Awards przyjmowane są na stronie konkursu od 15 lipca br. Można już obejrzeć serię trzech spotów, w których jurorzy oraz przedstawiciele YouTube zapraszają do udziału w konkursie agencje, domy mediowe, działy marketingu oraz niezależnych twórców. Ostatni dzień przesyłania zgłoszeń to 15 września, a ogłoszenie zwycięzców zaplanowano na październik.
24-osobowe jury konkursu - wedle deklaracji organizatorów - będzie szukać kampanii, które "strategicznie i skutecznie wykorzystały YouTube do osiągnięcia zauważalnego wpływu na działalność". Kampanie można zgłaszać w pięciu kategoriach:

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.