Nowa kampania Carrefoura od Saatchi & Saatchi [wideo]

Spoty telewizyjne w reżyserii Alka Kropidłowskiego wyprodukowało Papaya Films.

Wystartowała nowa kampania Carrefoura promująca ofertę szkolną – "Szkoła modna różnorodna". Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.
 
Główną oś kampanii stanowi spot reklamowy. Utwór wykorzystany w filmie to nowa wersja hitu Majki Jeżowskiej "Wszystkie dzieci nasze są". Jego pełna wersja zostanie wkrótce opublikowana w ramach internetowej części kampanii.

W ramach działań został wyprodukowany 30-sekundowy spot wizerunkowy oraz 15-sekundowe spoty produktowe, 30-sekundowe radio, opracowano materiały POS, materiały w kanałach digital i social media, a kampania została uzupełniona informacjami w katalogach handlowych. Spoty telewizyjne w reżyserii Alka Kropidłowskiego wyprodukowało Papaya Films. Za postprodukcję odpowiedzialny był Prodigious.

Katarzyna Kacprzak 654 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.