Ruszyły zgłoszenia do pierwszej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards

Termin przesyłania zgłoszeń mija 15 września br., nagrody zostaną zaś wręczone w październiku.

Ruszyły bezpłatne zgłoszenia do pierwszej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards. Do udziału zaproszone są wszystkie agencje marketingowe, mediowe, kreatywne, a także marketerzy i niezależni twórcy. Termin przesyłania zgłoszeń mija 15 września br., nagrody zostaną zaś wręczone w październiku.

Konkurs YouTube Works Awards organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem wyłoni najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie na platformie YouTube wyświetlane od 1 stycznia 2020 do 30 czerwca 2021. Nagrody zostaną przyznane w pięciu kategoriach: Multiscreen Excellence, Ingenious Insight, Action Driver, Creative Effectiveness oraz Small Budget, Big Results. Jury wskaże także zwycięzcę grand prix konkursu, czyli kampanię, która w najbardziej kreatywny, przemyślany, spójny i efektywny sposób wykorzystała YouTube do zrealizowania celów biznesowych.

Oceniane będą nie tylko kampanie, które wykorzystują YouTube jako narzędzie, ale także takie, które potrafią efektywnie włączyć ten kanał w całościową komunikację lub też oparte są na ciekawych danych i insightach. Pełny opis kategorii oraz skład jury można znaleźć na stronie YouTube Works.

Kampanie w konkursie YouTube Works Awards można zgłaszać do 15 września 2021 r., wypełniając formularz na stronie konkursu: https://yt.be/workspl. Udział w konkursie jest bezpłatny.

"Media Marketing Polska" jest partnerem YouTube Works Awards. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.