Red Bull po dwóch latach wraca do Havas Media

Klienta obsługiwać będzie zespół Beaty Orkwiszewskiej.

Havas Media zwyciężył w przetargu na planowanie i zakup wszystkich mediów marki Red Bull. Przetarg prowadzony był regionalnie i obejmował obsługę mediową na dziewięciu rynkach regionu CEE/CIS i krajów bałtyckich. Po przeanalizowaniu wszystkich ofert przedstawiciele Red Bulla zdecydowali się na kontynuację współpracy na rynku litewskim, łotewskim i estońskim oraz rozpoczęcie jej na kolejnych sześciu – w Polsce, Bułgarii, Grecji, Gruzji, Azerbejdżanie i Kazachstanie.

Za prowadzenie przetargu odpowiedzialny był polski oddział Havas Media i Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media. Klienta obsługiwać będzie zespół Beaty Orkwiszewskiej, business unit managing partnera w Havas Media.

Obsługa mediowa Red Bulla przez Havas Media rozpoczęła się w 2007 r. i trwała do grudnia 2019 r. Od stycznia 2020 r. obsługą mediową Red Bulla w Polsce zajmował się Mindshare.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.