Henkel promuje swoje marki w świecie gamingu [wideo]

Koncepcję kampanii przygotowała agencja Teamplay Agency.

Marki Got2b oraz Live z portfolio firmy Henkel ruszyły z kampanią skierowaną do fanów gamingu. Ma to być pierwsza tego typu obecność marek beauty w świecie gamingu. Kampania zakłada działania contentowe z influencerami prowadzone na ich kanałach social media oraz Twitch.

Koncepcję strategiczno-kreatywną kampanii przygotowała agencja marketingu e-sportowego Teamplay Agency, media zakupił Wavemaker, za produkcję wideo odpowiada firma Hola Hola Film.

Maciej Florek 2371 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.