Suzuki reklamuje hybrydowe Ignis i Swift

Kampanię przygotowały: Communication Unlimited, Selfish3 i Value Media.

Suzuki Motor Poland, importer i dystrybutor samochodów tej japońskiej marki, realizuje drugą odsłonę kampanii pod hasłem: "Suzuki Show. Czas hybryd". Prowadzi ją w stacjach telewizyjnych TVN, TVP i Polsat, ich kanałach tematycznych oraz w kinach Helios. To pierwsza polska kampania reklamowa Suzuki, za której koncept kreatywny odpowiada agencja Communication Unlimited. Występują w niej dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarek Maznas. Za produkcję spotów odpowiada Selfish3, a za zakup mediów Value Media. W tej odsłonie skupia się na promowaniu hybrydowych wersji modeli Ignis i Swift. Pierwsza odsłona, w której importer promował modele Vitara i SX4 S-Cross, była prowadzona od początku marca br.

Maciej Burlikowski 1636 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.