Plej wygrał przetarg Allegro [wideo]

Kampania skierowana jest do osób w wieku 18-30 lat.

Agencja Plej wygrała przetarg na przygotowanie i realizację komunikacji Allegro skierowanej do osób w wieku 18-30 lat. Kampania już trwa i obejmuje działania w kanałach social media, digital, VoD, OOH. Koncept kreatywny i hasło kampanii "Nie pytamy po co, ważne, że mają" oparto na tezie, że na Allegro można kupić wszystko.

Filmy wyreżyserował duet reżyserski Bujas & Kosz. Za produkcję odpowiadało studio Moon Films, za postprodukcję - Televisor, za montaż dźwięku - Juice, a muzykę skomponował Włodzimierz Antoniw. Zakupem mediów zajęły
się: Allegro, agencja Plej, dom mediowy Starcom oraz agencja LiquidThread.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.