PARP z projektem dofinansowania szkoleń dla firm z sektora komunikacji marketingowej

Celem programu jest wsparcie mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw sektora marketingu w obszarze rozwoju kompetencji, a dofinansowanie sięga nawet 80%.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) rusza z projektem "Kompetencje dla sektorów 2" służącym podnoszeniu kwalifikacji m in. przedsiębiorców działających w obszarze komunikacji marketingowej. Wysokość dofinansowania na pracownika wynosi maksymalnie 6 800 zł netto, a maksymalnie 13 600,00 zł netto na jedno przedsiębiorstwo. Do projektu można zgłaszać pracowników na umowę o pracę, pracowników tymczasowych oraz właścicieli i wspólników firmy.

Przedsiębiorstwa ubiegające się o dofinansowanie w PKD swojej działalności muszą mieć wpisany co najmniej jeden z czterech kodów: 58.1 – Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z
wyłączeniem w zakresie oprogramowania; 59 – Działalność związana z produkcja filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych; 60 – Nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych; 73.1 – Reklama, badanie rynku i opinii publicznej.

Dofinansowaniem objęte są szkolenia spełniające kryteria zdefiniowane przez Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. 14 szkoleń odpowiadających tym wymaganiom jest w ofercie DIMAQ - programu opracowanego przez ekspertów IAB Polska.

W celu skorzystania z dofinansowania należy zarejestrować przedsiębiorstwo na stronie PARP.

Paweł Piasecki 930 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.