Rebranding Grupy Polsat wchodzi w główną fazę [wideo]

Wojciech Mecwaldowski nową twarzą marki Plus.

Rozpoczyna się główny etap kampanii rebrandingowej marek Grupy Polsat Plus. To pierwsza w historii wspólna kampania trzech marek – Plusa, Polsatu i Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat). Nowym ambasadorem tej pierwszej został aktor Wojciech Mecwaldowski, zastępując w tej roli Szymona Majewskiego (reklamował markę od 2016 r.). Oprócz Mecwaldowskiego pojawiają się także Jacek Braciak znany ze spotów Cyfrowego Polsatu, Tomasz Karolak obecny w reklamach Plusa na Kartę oraz cała plejada gwiazd znanych z anten Polsatu: Krzysztof Ibisz, Paulina Sykut-Jeżyna, Karolina Gilon, Wiktoria Gąsiewska i Piotr Gąsowski. W spocie została wykorzystana ścieżka dźwiękowa "You Can’t Hurry Love", światowego przeboju w wykonaniu Phila Collinsa.

Spoty kampanii wyreżyserowane zostały przez Marcina Filipka, zaś za produkcję odpowiada dom produkcyjny TFP. Realizacja kampanii rebrandingowej została powierzona agencji Freundschaft w ramach wygranego przetargu. Autorem hasła „Wybierz swoje wszystko” jest agencja Brain. Zakup mediów realizowany jest przez dom mediowy Dentsu Polska.

Maciej Burlikowski 1636 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.