Eobuwie.pl rozpoczyna współpracę z PZL [wideo]

Działania przygotowane przez PZL będą prowadzone na wielu rynkach w Europie.

Pod hasłem "Twoje buty mówią o Tobie" startuje kampania reklamowa przygotowana przez PZL na zlecenie Eobuwie.pl. Poza Polską kampania prowadzona będzie na kilkunastu rynkach europejskich. To pierwszy etap zaplanowanej na dłuższy okres komunikacji, która z jednej strony ma wspierać budowę wizerunku marki i zwiększać jej świadomość, a z drugiej podkreślać różnorodność asortymentu.

Kampania realizowana będzie całkowicie w internecie, opierając się na różnej długości formatach wideo, kampanii displayowej oraz materiałach w social mediach. Jednocześnie kampanię wspierać będą działania z influencerami, realizowane przez agencję digitalową Buzzgrow.

W ramach współpracy PZL odpowiada za strategię komunikacji, kreację kampanii wideo oraz przygotowanie designu i wizualnej strony kampanii. Produkcją kampanii zajęli się Oto Film oraz Maciej Miloch (PhotoBy). Media dla Eobuwie.pl planuje i kupuje Value Media.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.