Piotr Hołownia country digital managerem w IKEA Retail Polska
Będzie odpowiedzialny za transformację cyfrową marki oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań digitalowych.
Do lipca br, przez ponad 12 lat, Hołownia pracował na różnych stanowiskach w T-Mobile Polska, ostatnio jako innovation tribe lead. Odpowiadał za budowanie i wdrażanie produktów oraz rozwiązań dla klientów detalicznych i biznesowych. Wcześniej pracował w sektorze bankowym i finansowym (Franklin Templeton, Raiffeisen Bank, bank BPH), wdrażając i rozwijając platformy bankowości elektronicznej oraz e-commerce.
Hołownia ukończył studia lingwistyczne na Uniwersytecie Warszawskim, z projektowania systemów informatycznych w Wyższej Szkole Zarządzania oraz podyplomowe z zarządzania projektami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ma też za sobą roczny globalny program Deutsche Telekom/T-Mobile służący rozwijaniu kompetencji kierowniczych oraz szereg szkoleń z IT i zarządzania projektami. m.in. na George Washington University.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.