Isobar Polska i Propeller Film z kampanią "Siła drobiazgów" [wideo]
Niestandardowe działania realizowane są dla marki Skoda.
#RokBezpieczenstwa. Zadaniem kampanii jest zwrócenie uwagi na konieczność zabezpieczania przedmiotów podczas jazdy. Aby zadbać o bezpieczeństwo osób podróżujących samochodem wraz z projektantką modową Hollie Warsaw stworzono specjalną torebkę. Jej premiera okazała się nietypowym wydarzeniem modowym, którego uczestnicy przekonali się, że niepozorne przedmioty zyskują podczas zderzenia dużą wagę i mogą stanowić poważne zagrożenie.
Akcja ma swoją odsłonę w social mediach, w tym kanałach własnych Skody. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej, technologię i realizację odpowiada agencja Isobar Polska, produkcją zajęło się studio Propeller Film. Media dla Grupy Volkswagen planuje i kupuje PHD.

Maciej Florek
2390 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane