90 ekspertów oceni projekty PR w konkursie Złote Spinacze
Przewodniczącym jury został Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.
Ponad 90 ekspertów znalazło się w jury konkursu Złote Spinacze 2021, którego organizatorem jest Związek Firm Public Relations. Projekty oceniać będzie sześć grup jurorskich. Przewodniczącymi poszczególnych grup zostali Monika Kaczmarek-Śliwińska z Uniwersytetu Warszawskiego, Agnieszka Kępińska-Sadowska z Mondelez International, Małgorzata Mejer z Procter & Gamble, Marta Pokutycka-Mądrala z Nationale-Nederlanden, Łukasz Malczewski z D*fusion communication oraz Mariusz Wawer z 3M. Przewodniczącym jury 19. edycji konkursu został Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.
W gronie jurorów znaleźli się praktycy i eksperci branży PR, przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.
Do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy można się zgłaszać do 2 września w drugim terminie i do 9 września w trzecim, ostatecznym terminie.
Komentarze
Artykuły powiązane