Kubuś w reklamie "Mus to mus!" [wideo]

Za kampanię odpowiadają Brain Box i Starcom.

Marka Kubuś (Grupa Maspex) rozpoczęła kampanię, w której informuje o musach na każdą okazję. W portfolio marki znajdują się musy 100% w czterech owocowych i owocowo-marchwiowych smakach oraz tegoroczna nowość musy Drugie Śniadanie, wzbogacone zbożami w trzech smakach. Musy (bez barwników, konserwantów i cukru) polecane są jako przekąski na każdą okazję: w podróży, w szkole i podczas zabawy i to jest komunikowane w reklamie. Spot przedstawia wszystkie musy z oferty Kubusia. Emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, na platformach VoD i YouTube.

Kampanię przygotowała agencja reklamowa Brain Box, za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.