Marcin Prokop będzie reklamował UPC

Kolejne reklamowe zadanie prezentera.

Operator sieci kablowej UPC Polska zatrudnił do kampanii reklamowej popularnego prezentera telewizyjnego Marcina Prokopa.

Prokop reklamował już m.in. smartfony marki Oppo, sieć sklepów z obuwiem CCC, napoje Schweppes (Orangina Schweppes), parówki Berlinki (Animex), sieć komórkową Play (P4), a następnie T-Mobile (T-Mobile Polska), cukierki Halls (Kraft Foods Polska).

UPC Polska dotąd pracowało reklamowo m.in. z agencją K2 Create i domem mediowym OMD.

UPC jest drugim, po Vectrze, operatorem kablowym w kraju - obsługuje w sumie ponad 1,5 mln klientów. Firma należy do amerykańskiej grupy Liberty Global. Francuska grupa telekomunikacyjna Iliad, właściciel sieci komórkowej Play (P4), złożyła jej ofertę kupna UPC Polska za 7,3 mld zł.

Maciej Burlikowski 1754 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.