Getin Bank zmienia format komunikacji reklamowej [wideo]
Nowy format opracowała agencja Heart & Brain.
- Z punktu widzenia klienta jakość obsługi przejawia się przede wszystkim w odczuwanej wygodzie korzystania z usług oraz w sprawności działania banku. Z kolei po stronie banku za tym wszystkim stoją ludzie – pracownicy, którzy codziennym zaangażowaniem i pracą dbają o tę jakość. Nasz nowy format reklamowy pozwolił nie tylko w kreatywny sposób połączyć wszystkie te elementy, ale także wyraźnie odróżnić się od reklam innych instytucji finansowych – przekonuje Łukasz Penszko, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.
Nowy format reklamowy opracowała agencja Heart & Brain. Za produkcję spotów i organizację sesji zdjęciowej odpowiada dom produkcyjny Houdini Film. Spoty wyreżyserował Marcin Serafin, a zdjęcia do materiałów zrealizował Szymon Świętochowski. Za planowanie i zakup mediów oraz realizację działań performance odpowiada dom mediowy Spark Foundry we współpracy z Performics. Za projekty materiałów drukowanych oraz materiały online odpowiada sam bank.
Kampania będzie prowadzona w telewizji (emisje spotów zaplanowano do końca września) oraz w internecie.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.