Walk Creative z nową kampanią dla Vision Express [wideo]
Za reżyserię spotu odpowiada Tomasz Knitell, a za zdjęcia Mateusz Dziekoński.
piosenkarz i kompozytor, oraz jego przebój "Nie liczę godzin i lat". Agencja Walk Creative opracowała koncept kreatywny, Szut Szut Studio odpowiada natomiast za produkcję spotów.
Kampanię można zobaczyć zarówno w telewizji, jak i w internecie. Jest także wspierana działaniami w kanałach social media, radiu oraz OOH. Za reżyserię spotu odpowiada Tomasz Knitell, a za zdjęcia Mateusz Dziekoński. Postprodukcją oraz udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark. Autorem fotografii do kampanii KV został Daniel Korzewa.

Katarzyna Kacprzak
690 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane