Alior Bank reklamuje Konta Jakże Osobiste i bankowość mobilną [wideo]

Spotom telewizyjnym towarzyszy kampania w prasie, internecie i oddziałach banku.

Alior Bank rozpoczął kampanię reklamującą Konta Jakże Osobiste oraz zalety bankowości mobilnej. Kampanię w telewizji, zaplanowaną do końca września, uzupełniają aktywności reklamowe w prasie, internecie i oddziałach banku.

– Stale rozwijamy aplikację Alior Mobile, m.in. dodając do niej usługi pozabankowe. Realizując kampanię, chcemy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i pokazać im, w jaki sposób nowoczesne rozwiązania i usługi są w stanie ułatwić im życie i pomóc w codziennych sytuacjach – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za obszar komunikacji marketingowej.

Za koncepcję odpowiada agencja marketingowa PZL, a za produkcję odpowiedzialne są dom produkcyjny Film Produkcja, studio postprodukcyjne Televisor i studio dźwiękowe Juice. Z kolei planowanie i zakup mediów stoi po stronie domów mediowych Mets i Sigma Bis.

Maciej Burlikowski 1673 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.