Xiaomi rezygnuje z marki Mi

Wszystkie produkty będą tylko pod markami Xiaomi i Redmi.

Chiński koncern technologiczny zdecydował o ujednoliceniu swoich marek. Zrezygnuje z marki Mi na rzecz głównej marki Xiaomi. Pozostawi natomiast tańszą markę Redmi – dla młodszych. Potwierdził to także polski oddział firmy.

Początkowo Mi było określeniem serii smartfonów tego producenta, tak jak Redmi, ale z biegiem czasu usamodzielniło się w osobną markę.

Xiaomi zostało założone w 2010 r., w Polsce jest obecne od końca 2016 r. Obecnie jest największym dostawcą smartfonów na naszym rynku.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.