Allegro: Dzięki programowi Smart w ciągu trzech lat kupujący zaoszczędzili na dostawach 2,8 mld zł

To dzięki programowi rośnie wartość zakupów pojedynczego klienta, a co za tym idzie - prowizje serwisu.

Trzy lata temu Allegro, największy w kraju serwis handlu internetowego, wprowadził program lojalnościowy Smart, umożliwiający darmową dostawę przy zakupach za co najmniej 40 zł. Firma twierdzi, że w ciągu tych trzech lat kupujący na jego platformie zaoszczędzili dzięki niemu 2,8 mld zł na kosztach dostaw.

Allegro nie ujawnia liczby abonentów programu Smart. W czerwcu zeszłego roku było ich 2,5 mln.

Maciej Burlikowski 1620 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.