Anna Gruszka dołącza do Teads na stanowisko industry directora Polska

Do jej obowiązków będzie należało m.in. rozwijanie relacji z klientami z Polski i zarządzanych przez nich regionów.

Do zespołu sprzedaży globalnej platformy mediowej Teads dołączy od września Anna Gruszka. Obejmie stanowisko industry directora Polska. To nowe stanowisko w firmie.

Gruszka w swojej karierze była m.in. chief digital officerem IPG Mediabrands, prezesem Reprise, konsultantem CEE w Havas Media, członkiem zarządu UM, Magna Polska i rady nadzorczej IAB Polska. Pracowała m.in. z Orange, Johnson & Johnson i Nestle. Jej ostatnim zadaniem było audytowanie strategii zakupowych w mediach cyfrowych. Była także jurorką Young Cannes Lions, European Mixx Awards i Golden Arrow.

W Teads do jej obowiązków będzie należało rozwijanie relacji z klientami z Polski i zarządzanych przez nich regionów oraz skalowanie relacji opartych na współpracy z kluczowymi klientami STA (strategic advertisers) w ramach globalnych partnerstw JBP (joint business partnership). Jako ekspert w relacjach biznesowych będzie
odpowiadać za dostarczanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb reklamodawców, jak również maksymalizację inwestycji mediowych klientów.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.