SAR wnosi o przesunięcie przez Polsat Media wdrożenia nowej metody pomiarowej
Stowarzyszenie chce przełożenia przez Polsat Media wdrożenia nowej metody pomiarowej aż do czasu wprowadzenia zewnętrznego, profesjonalnego audytu tej metody.
Jednocześnie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wnosi o przełożenie przez Polsat Media wdrożenia nowej metody pomiarowej aż do czasu wprowadzenia zewnętrznego, profesjonalnego audytu tej metody.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR sugeruje skoordynowanie wdrożenia takiej zmiany wraz z innymi stacjami telewizyjnymi, zachowując jednocześnie ramy pełnej transparentności, aby wykluczyć zarzuty działań antykonkurencyjnych, w szczególności tworzenia narzędzia, którego założenia i parametry naruszają uzasadnione interesy reklamodawców.
Pełna treść listu została przekazana adresatowi. Biuro reklamy Polsat Media do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie skomentowało tej sprawy.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.