Szyc i Żebrowski w kolejnej odsłonie kampanii Burgerów Maestro [wideo]
Działania obejmują mi.in. telewizję, internet, OOH i kina.
W ramach zintegrowanej kampanii marketingowej w TV pojawi się 30-sekundowy spot. Prowadzone będą również działania w serwisach VoD, YouTube, ogólnopolskich portalach horyzontalnych i social media. Reklama z udziałem Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego emitowana będzie w kinie, a kampanii towarzyszyć będą działania OOH.
Za produkcję spotu promującego Burgery Maestro odpowiada Opus Film, za udźwiękowienie studio Juice, a postprodukcję Rio de Post. Nadzór nad całą kampanią sprawuje agencja DDB. Planowanie i zakup mediów przeprowadził dom mediowy OMD, zaś działania PR agencja 24/7Communication.

Maciej Florek
2380 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane