Amica będzie się promować przy nowym show kulinarnym Polsatu

Marka partnerem "Family Food Fight. Pojedynek na smaki".

Producent AGD firma Amica będzie się promować przy nowym programie kulinarnym Telewizji Polsat pt. "Family Food Fight. Pojedynek na smaki". Firma dostarczy sprzęt, m.in. kuchenki i piekarniki, lodówki, zmywarki i małe AGD.

- Długo czekaliśmy na podobny format. Przypomnę, że w komunikacji naszej marki rola rodziny i wspólnego spędzania czasu w kuchni odgrywają kluczową rolę - mówi Paweł Rydz, dyrektor marketingu Grupy Amica. - Oprócz lokowania aktywnego i pasywnego naszych sprzętów w ciągu dwóch miesięcy trwania programu Amica dodatkowo reklamować będzie swoje parowe piekarniki w formie billboardów sponsorskich.

Jurorami w programie będą: Ewa Wachowicz, Piotr Gąsowski i Adam Borowicz, program będzie emitowany w środy o godz. 20.05 na głównej antenie Polsatu.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.