Reklama radiowa odrobiła pandemiczne straty
Wydatki reklamowe na radio wyniosły w 1. półroczu br. 351 mln zł, o 3,6% więcej niż w 1. półroczu 2019 r. - wynika z raportu przygotowanego przez porozumienie czterech nadawców radiowych I Love Radio na podstawie danych netto Publicis Groupe.
Najaktywniejszą branżą w radiu w pierwszym półroczu br. był handel, a następnie farmacja (produkty farmaceutyczne i leki), motoryzacja, pozostałe (m.in. materiały budowlane, fundacje, instytucje polityczne), finanse i telekomunikacja. Według danych cennikowych Kantar Media trzech największych radiowych reklamodawców to Aflofarm Farmacja Polska, Terg (właściciel brandu Media Expert) i Euro-Net Warszawa (Euro RTV AGD).
I Love Radio to wspólna akcja czterech nadawców radiowych (grupy Eurozet, Agora, RMF FM i ZPR Media) na rzecz popularyzacji radia jako efektywnego medium reklamowego.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.